سئو سایت ورزشی

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد بعد از خواندن قوانين انجمن در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 28
نویسنده پیام
sahra آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 22 /1 /1400


سئو سایت ورزشی
اگر شما صاحب یک بیزینس ورزشی (sport) هستید، یا دارای پلتفرم و مجله ورزشی می باشید، یا حتی فروشگاه اینترنتی کالاهای ورزشی دارید، قطعا می دانید که برای رسیدن به رتبه بالا در موتورهای جستجو باید تلاش بسیاری نمایید؛ چرا که شما یک حوزه خاص و پر جستجویی را انتخاب نموده اید که رقابت در آن بسیار زیاد می باشد. داشتن یک استراتژی قوی در سئو سایت ورزشی (sport seo strategy)، امری ضروری بوده که باید افراد متخصص در حوزه ورزشی به آن اهمیت زیادی دهند. برای داشتن سئو قوی ورزشی، حتما نیاز نیست که یک متخصص سئو استخدام کنید. هر چند که یک متخصص سئو میتواند در رسیدن به هدف، سریعتر از خود شما حرکت نماید؛ با این حال، اگر شما با اصول سئو و بهینه سازی آشنایی داشته باشید و از نکاتی که در این مقاله گفته می شود استفاده نمایید، می توانید به جایگاه قابل قبولی در جستجو موتورهای جستجو برسید.
خوب اگر بخواهید از پایه این مشکل را برطرف نمایید که چرا سایت شما دارای رتبه نمی باشد، باید از خودتان این سوال ها را بپرسید: آیا من به صورت روزانه یا هفتگی، محتوای جدیدی را در سایت ورزشی ایجاد می کنم؟ یا کالا و محصولات ورزشی من دارای قیمت و کیفیت مناسب و از همه مهمتر دارای توضیحات و بررسی های لازم نیز می باشد؟ اگر به این سوال ها پاسخ دهید و جواب شما منفی باشد، قطعا به جوابی که میخواستید رسیده اید. اگر شما دارای یک استراتژی قوی برای سئو خود باشید، محال است که کاربری، کالای ورزشی یا محتوای ورزشی را جستجو نماید و شما در نتایج جستجو ظاهر نشوید.
ورزش از این قاعده مستثنی نیست. مردم ورزش می کنند، برنامه های ورزشی مشاهده می کنند، روی ورزش مورد علاقه خود شرط بندی می کنند که (البته در ایران حرام است). از عمده ترین تیم های ورزشی که در ایران و دنیا هم طرفدار بسیار دارد و هم خبرهای آن همیشه در اینترنت موجود است می توان به فوتبال، بسکتبال، شنا و اسب سواری نیز اشاره کرد. شاید خیلی ها معتقد باشند که این فضا کلا حباب بوده و از مجله ها و سایت های زرد نیز تشکیل شده است که ناگفته نماند، همین امر باعث سخت تر شدن سئو و دریافت جایگاه مناسب در SERP گوگل می باشد.
مطمئنا ساخت و ایجاد یک وب سایت تیم ورزشی کاری آسان نخواهد بود، چرا که دارای رقبای قوی نیز می باشند. اکثر منابع رسانه ای در سراسر جهان، بخش ورزشی خود را دارند و در اولین صفحه جستجوی گوگل، تسلط کافی در مورد کلمات کلیدی ورزشی را دارا می باشند.
چرا سایت ورزشی شما باید دارای رتبه و جایگاه بالایی در موتورهای جستجو باشد؟
اگر دارای یک سایت باشگاه ورزشی هستید، یا دارای فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی، یا مجله ورزشی را دارا می باشید، قطعا تمایل دارید که مردم مدام به سایت شما سر بزنند و از مقالات و محصولات شما دیدن نمایند. ایجاد ترافیک در سایت ورزشی می تواند به جذب اسپانسرها، مشتری ها، مشترکان کمک نماید و فرصت های دیگری را برای رشد تجارت شما فراهم می آورد.
با این حال، درست مانند هر ورزشی : شما باید اهدافی را تعیین کنید که می خواهید آن را مورد هدف قرار دهید. مثلا: آیا به دنبال بهبود فروش خود هستید؟ آیا می خواهید نرخ گزاف گویی را کاهش دهید تا بازدید کننده بیشتری داشته باشید؟ آیا می خواهید برای یک کلمه کلیدی خاص، از رقبای خود پیشی بگیرید؟ و هزاران سوال دیگری که برای هدف خود تعیین می کنید.
تعریف اهداف بسیار مهم است زیرا اگر هدف خاصی را مورد نظر نداشته باشید، نمی توانید به نتیجه برسید. شاید شما خوش شانس باشید و بدون سئو و بهینه سازی و حتی هدف خاصی به رتبه هایی در نتایج جستجو دست یابید اما مطمئنا این نتایج خوب، موقتی خواهند بود. عاقلانه ترین انتخاب این است که باید بدانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید. در ادامه قصد داریم که نکات مهم برای سئو ورزشی سایت شما ارائه نماییم که قبل از آن، مروری بر مفاهیم سئو و چگونگی نمایش در موتورهای جستجو مانند گوگل می پردازیم.
مروری بر سئو ورزشی
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)، یکی از تمرین هایی است که به افزایش ترافیک و بازدید در دو حالت کمی و کیفی به صورت جستجوهای ارگانیک انجام می شود و نتایج قابل قبولی را در موتورهای جستجو مانند گوگل، شاهد خواهید بود. اگر تا به حال، کلمه الگوریتم را در ارتباط با شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو شنیده اید، شاید فکر کنید که سئو یک فرمولی برای کامپیوتر طراحی شده است. با این حال، روانشناسی بسیاری وجود دارد که به بهبود سئو و بهینه سایت sport نیز کمک می کند. در حالت کلی، شما می خواهید بفهمید که کاربران چه چیزهایی را در گوگل سرچ می کنند و به دنبال چه نوع محتوا هایی هستند.
سرچ ارگانیک در مقابل دیگر جستجوها
از آنجا که شما از موتور جستجو برای رسیدن به هدف خود استفاده می کنید، قطعا با ساختار صفحه نیز آشنایی کافی دارید.
چند نتیجه اول در serp گوگل، معمولاً تبلیغات شرکت هایی است که برای قرار گرفتن در آن مکان، هزینه پرداخت کرده اند و مابقی نتایج نیز، ارگانیک هستند. یا به عبارت دیگر، نتایجی که به طور طبیعی لیست می شوند، قطعا با جستجوی کلمات کلیدی که در هر سایتی برای آن مطلب نوشته شده است، نمایش داده می شوند.
نتایج جستجوی ارگانیک نیز رتبه بندی هایی دارند که بر اساس سئو سایت خود به بالای صفحه رسیده اند و اینها انواع مختلفی هستند که با مراحلی که در زیر ذکر شده می توان به آنها دست یافت.
اگر بودجه شما محدود است، نگران نباشید، چرا که در حدود 2.8 درصد از مردم برای تبلیغات گوگل، هزینه می کنند و شما می توانید با داشتن استراتژی سئو قوی و با حداقل هزینه، به نتیجه ای که مد نظر شما است، نائل آیید.

امضای کاربر : اصول سئو و بهینه سازی سایت | آموزش سئو داخلی | سئو کلاه سیاه | خدمات سئو | آموزش سئو خارجی
یکشنبه 22 فروردین 1400 - 16:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group