نمایندگی سامسونگ

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد بعد از خواندن قوانين انجمن در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 58
نویسنده پیام
webcando70 آفلاین


ارسال‌ها : 37
عضویت: 21 /5 /1396


نمایندگی سامسونگ
نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران
یکی از دغدغه هایی که اهالی شهر های بزرگ مانند تهران دارند، پیدا کردن نمایندگی سامسونگ در تهران می باشد که به صورت رسمی فعالیت کند. این مسئله از جهت ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به همراه گارانتی می باشد. این نمایندگی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه تعمیرات سامسونگ، به صورت 24 ساعته در تمامی ایام هفته، حتی در روز های تعطیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
ویژگی های نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ
با توجه به شلوغی خیابان های تهران و مشغله های روزمره مردم، ما امکان تعمیر در منزل را به صورت 24 ساعته در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 2 ساعت، تکنسین و تعمیرکار سامسونگ به محل سکونتتان مراجعه کند و در همان جا تعمیرات را انجام دهد. تمامی خدماتی که ارائه می شود دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعمیر، تمامی خدمات به صورت رایگان دراختیارتان قرار خواهد گرفت تا رضایت شما عزیزان جلب شود. نمایندگی رسمی سامسونگ با استفاده از مجوز هایی که دارد، قادر به واردات قطعات اورجینال از این کمپانی می باشد. از آنجایی که لوازم خانگی سامسونگ از تکنولوژی و حساسیت بالایی برخوردارند، استفاده از قطعات غیر اصلی و فیک کار اصلا درستی نمی باشد. اینن کار باعث می شود تا قطعات دیگر هم آسیب ببینند و دچار مشکل شوند. به همین دلیل ما فقط از قطعه های اورجینال استفاده می کنیم. تعمیرکار در هر تعمیرگاه و نمایندگی حکم قلب آنجا را دارد. تعمیرکاران هر چقدر که از تخصص و تجربه بالاتری برخوردار باشند، خدمات ارائه شده از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود. تمامی متخصصین سام سرویس بیش از 5 سال سابقه تخصصی دارند و دوره های آموزشی خود را در همین تعمیرگاه مرکزی گذرانده اند و دارای مدارک رسمی از کمپانی سامسونگ می باشند.



    • تعمیر در محل و اعزام تعمیرکار



    • خدمات پس از فروش



    • استفاده از قطعات اورجینال



    • تعمیرکار سامسونگ باتجربه


    مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی سامسونگ

  • تماس با کارشناسان ما از طریق شماره های سایت

  • بازگو کردن مشکل به کارشناس و اطلاع از هزینه تعمیر

  • ارائه آدرس منزل و زمان دلخواهتان برای اعزام تعمیرکار

  • تعمیر تخصصی در محل

  • تسویه حساب پس از رضایت از عملکرد تکنسین

  • نمایندگی مجاز تعمیر سامسونگ[align=justify !important]شرکت سامسونگ توسط لی بیونگ-چول در سال ۱۹۳۸ میلادی به عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد که البته بعد از سه دهه یعنی در سال ۱۹۶۰، توانست وارد عرصه تجارت الکترونیک گردد. سامسونگ صاحب چند شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایعی مختلف مانند الکترونیک، لایف، فایر، صنایع سنگین و سامسونگ سی‌اندتی می باشد و همچنین، یک شرکت بزرگ کره ای است که درصد بالایی از بازار را به خود اختصاص داده است. یکی از محصولات نمایندگی سامسونگ، لوازم خانگی است که با بهره گیری از پیشرفته ترین و مجهزترین تجهیزات، توانسته بهترین لوازم خانگی را تولید و روانه بازار نماید. متخصصان این مرکز با شرکت در دوره های تخصصی و فوق پیشرفته، سعی در بالا بردن دانش خود در این زمینه دارند. در واقع تعمیرکاران سامسونگ، همراه با رشد تکنولوژی، خود را به روز کرده تا مبادا در تعمیر لوازم خانگی دچار مشکل شوند. داشتن سرعت و دقت، از مهمترین فاکتورها برای هر متخصصی به حساب می آید.
  • تصویر: https://samsungrepairco.com/wp-content/uploads/2020/09/Repairing-Samsung-Home-Appliances-1.webp
    این متخصصان باید در نهایت احترام به حقوق مشتریان خود، بتوانند مشکل ان ها را سریع رفع نمایند و به سوالات مشتریان، بدون هیچ کم و کاستی پاسخ دهند. محصولات سامسونگ هم مانند دیگر برندها، با وجود داشتن جنس مرغوب و اصل، باز ممکن است بعد از چندین سال استفاده، خراب یا آسیب بیند و نیاز به تعمیر کار حرفه ای پیدا نماید؛ در این مواقع توصیه می گردد که حتما به یک نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ جهت تعمیر محصولات سامسونگ خود، مراجعه نمائید. واقعا باید بگویم شرکت سامسونگ، یک ستاره درخشان و پر رنگ در تمام جهان است. نام سامسونگ از دو قسمت تشکیل شده است بخش اول سام که به معنای سه و بخش دوم سونگ به معنای ستاره در زبان کره ای است و در مجموع به معنای ۳ ستاره می باشد.ما یکی از اولین نمایندگی های مجاز تعمیرات سامسونگ در تهران هستیم که در طی سابقه ی طولانی مدت توانسته ایم رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماییم و این رضایت با مراجعه ی مجدد مشتریان به وضوح دیده شده است.
    نمایندگی سامسونگ |


    امضای کاربر : سایت بت تتلو
    بازی انفجار
    پیش بینی فوتبال
    سایت بازی پوکر
    دوشنبه 17 آذر 1399 - 16:07
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
    norii55 آفلاین



    ارسال‌ها : 12
    عضویت: 21 /2 /1400


    سامسونگ
    من به تازگی کولز گازی سامسونگم خراب شد و بدون هیچ دانسته ای به یک تعمیرگاه نامعتبر رفتم و باعث شد ضرر بزرگی کنم و متوجه شدم از اجناس فیک و ارزون قیمت برام استفاده شده بعد از پیگیری تونستم از
    نمایندگی سامسونگ دیبا سازان کمک بگیرم.

    سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 20:54
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
    ارسال پاسخ



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


    پرش به انجمن :



    Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group