تبلیغات در اینترنتclose
روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری
روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


اگر براي اولين بار است كه از فروم ما بازديد مي كنيد به شما خوش آمد مي گوييم. شما مي توانيد بعد از خواندن قوانين انجمن در انجمن ما ثبت نام كنيد و براي مشاهده گفتگو ها به انجمن مورد علاقه خود كليك كنيد. در غير اين صورت شما به تمام امکانات سايت دسترسي نخواهيد داشت.
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 41
نویسنده پیام
panel123 آفلاین


ارسال‌ها : 12
عضویت: 18 /2 /1397


روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری
روش های تبلیغاتی برای جذب مشتری :
در گذشته تبلیغات بیشتر از طریق رادیو ، تلویزیون ، روزنامه و پخش تراکت انجام می شد اما امروزه معرفی کسب و کار و خدمات از طریق احداث تابلو به شیوه های مختلف همچون تابلو استیل ، تابلو برجسته و تابلو چلنیوم بر سردر محل کسب و کار و همچنین از طریق دیگر استراتژیهای تبلیغاتی و بازاریابی همچون اینترنت ، شبکه های اجتماعی و به طور کلی تاکتیک های دیجیتال یا ترکیبی از تبلیغات دیجیتال و سنتی انجام می پذیرد . تیم های موفق تبلیغات و بازایابی تیم هایی هستند که بتوانند بازار هدف و منافع را به طور کامل شناسایی نمایند نسبت به تمام روشهای تبلیغاتی و موقعیت هر یک شناخت دقیقی داشته باشند .

انواع روشهای تبلیغاتی :
تبلیغات چاپی :
این نوع تبلیغات سابقه بلند بالایی درکشور ما دارد و هنوز هم از رده خارج نشده است و با پیشرفت فناوری دچار تغییرات و دگرگونی های زیادی شده است . گرافیک ها و طرح های مورد استفاده در این نوع تبلیغات تاثیر زیادی بر ترغیب مخاطب برای بهره گیری از تبلیغ مدنظر می باشد . اگر مخاطبان شما هنوز از نشریاات چاپی بهره می گیرند پس بهتر است از این نوع تبلیغات سود ببرید .

این نوع تبلیغات شامل موارد زیر می باشد :

مجلات ملی ، محلی ، تجاری ، صنعتی

کتابهای راهنما ، صفحات زرد ، صنعت ، محلی

ایمیل که به صورت مستقیم برای مشتری ها فرستاده می شود

کارت های اتوبوس و تاکسی

بیلبوردها - تابلوهای تبلیغاتی

تبلیغات آنلاین :
امروزه اکثر نشریات با استفاده از نسخه های آنلاین به تبلیغ می پردارند . تبلیغات آنلاین ، موقعیت های متنوع تبلیغاتی و استراتژی های همراه با آن را فراهم می نماید که پایه مناسبی برای آنالیز میزان اثر بخشی گروه های تبلیغاتی محسوب می گردد که عبارتند از :

روزنامه های آنلاین ملی ، محلی ، اجتماعی و تجاری

مجلات محلی ، منطقه ای و بین المللی

وبلاگها

موتورهای جستجو

آگهی های موجود در سایتها

تبلیغات بومی

هدف یابی مجدد (تبلیغاتی که کاربران همیشگی وب سایت شما را مورد هدف قرار می دهد) .

شبکه های اجتماعی :
تبلیغات در شبکه های اجتماعی ترکیبی از انواع استراتژیهای بازاریابی است و غالبا همراه با کمپین ها و گروه های بازاریابی است که شامل

قرعه کشی ها ، تبلیغات تلفن همراه ، فیس بوک ، پست های منتشر شده و فیدهای تبلیغاتی

توییتر – کمپین های تبلیغاتی

لینکدین – کمپین های تبلیغاتی

پینترست پستهای منتشر شده

تلفن همراه :
تبلیغات تلفن همراه معمولا با یک کمپین بازاریابی گسترده ای مرتبط می باشد و رشد تبلیغات تلفن همراه در حوزه کسب و کار امری انکارناپذیر است و تاثیر بسیار زیادی در توسعه بازاریابی دارد مانند تبلیغات موبایل از طریق شبکه های اجتماعی

تلویزیون :
تبلیغات در تلویزیون از دیرباز تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است اما این مدل تبلیغات به علت گرایش خریداران به سمت سرگرمی ها و اخبار های موجود در فضای مجازی به شیوه ای زیر در حال تغییر است :

برنامه نویسی شبکه های ماهواره ای و کابلی و محلی که برای مخاطبان خاص با توجه به میزان نظاره گران می باشد .

شبکه های تلویزیونی ایندی : یک شبکه محلی کوچک که با مبلغ اندکی به تبلیغ و جذب مشتری می پردازد .

شبکه های بازپخش برنامه ای تلویزیون

پخش عمومی : این شبکه ها به منظور بهبود روابط عمومی می باشد که توسط برخی از شرکت ها جهت حمایت مالی صورت می گیرد .

رادیو :
تبلیغات رایویی با سابقه بلند مدت یک فضای تبلیغاتی برای مخاطبان خاص می باشد . برای تبلیغ در این فضا می بایست بازار هدف خود را شناسایی نموده و شبکه مورد نظر را انتخاب و سپس متناسب با میزان مخاطبان خود در فرکانس شبکه های مختلف همچون برنامه های ملی و محلی ، برنامه های خبری و گفتگو ، موسیقی و غیره ، اقدام به بازاریابی و تبلیغ نمایید .

تبلیغات حمایتی :
این تبلیغات به صورت حمایتی و از طریق کمک های مالی به صورت جمع آوری پول یا کالا و ارائه خدمات مختلف انجام می پذیرد

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب

امضای کاربر : تابلو استیل تابلو برجسته تابلو روان
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 23:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group